ده مکان برتر گردشگری درجهان


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

 

 

 

ده مکان برتر گردشگری درجهان

 

اگر قصد سفر تفریحی و گردشگری دارید ، 10 مکان زیر برای استراحت و دیدن مناظر زیبا و بهره بردن از آب وهوای خوب و نشاط آور ازبهترین مکانهای گردشگری در جهان هستند:

 

1- نيوزلند

 

 

 

برای دیدن مناظر زیبا و چادر زدن درمیان این مناظر و احساس امنیت و آرامش ،نیوزلند در ردیف نخست فهرست این 10 مکان گردشگری قرار دارد.


2- ايسلند

 

 

 

ایسلند در میان 10 مکان برتر گردشگری در جهان به دلیل ثبات سیاسی و امنیت رتبه دوم را به خود اختصاص داده است، زیرا  میزان جرم و جنایت در این کشور در پایین ترین  حد قراردارد و نیروهای پلیس این کشور هیچگونه سلاحی حمل نمی کنند. وجود آبشارهایی زیبا در این کشور نیز ، ترک کردن این مکان را برای گردشگران مشکل می سازد.

3- اتریش

 

 

 

اتریش پس از گذشته ای بحرانی  اکنون به کشوری با ثبات سیاسی تبدیل  شده  و علاقمندان به هنر و تاریخ و ورزش و خوردن غذاهای خوشمزه   این کشور رابرای گردش و تفریح انتخاب می کنند.

 

4- نروژ

 

 

 

نروژ کشوری کاملا" آرام است تا جایی که شما  درشهرهای مختلف  آن حس می کنید همه ساکنان این شهرها در خواب عمیقی فرو رفته اند. شما در این  کشور می توانید از دیدن دریا و سواحل زیبا لذت ببرید.

 

5- ايرلند

 

 

 

این کشور به کشور شراب و خوشگذرانی شهرت دارد. میزان جرم وجنایت در این کشور بسیار اندک است.  شما در سرتاسراین کشور فضای سبز و آب و هوایی معتدل و مردمی شاد را خواهید دید .

 

 

6- دانمارك

 

 

 

اگر به دیدن مناظر زیبا و خوردن ماهی و دوچرخه سواری در خیابانها  و میدانهای مختلف  و نظم و انظباط علاقمندید ، برای سفر خود  کشور دانمارک را انتخاب کنید.

 

 

7- لوکزامبورگ

 

 

 

لوکزامبورگ با اینکه کشوری کوچک است  ،ولی دارای جنگلهای زیبا یی است . دراین کشور همچنین مجلل ترین هتل های جهان قراردارند . اگر  خواهان آرامش  هستید ، این کشور برای سفر شما مناسب خواهد بود.

 

8- سوئد

 

 

 

 

این کشور به دلیل کم بودن جمعیت آن از آرامترین کشورهای جهان به شمار می رود.  سوئد دارای آب وهوایی معتدل است.

 

 

9- سنگاپور

 

 

 

 

سنگاپور یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است. هرگردشگری می تواند  فعالیت های اقتصادی در این کشور را به خوبی مشاهده کند. در این کشور باغ وحشی  شبیه جنگل وجود دارد که می توان حیوانات مختلف را که آزادانه  درحال حرکت و جنب و جوش وشکار و عذاخوردن هستند، مشاهده کرد.

 

10 – سوئيس

 

 

 

 

 دهمین کشوربرتر گردشگری، کشور سوئیس است که دارای طبیعتی شگفت انگیز است. در این کشور می توانید از کارخانه های متعدد شکلات سازی بازدید کنید. دیدن پارکهای زیبای این کشور که دارای غارهای مختلف و مناظر زیبایی است ،  شما را به وجد خواهد آورد.  

  

 دوستان لطفا" با کلیک روی عنوان هریک از وبلاگهای  (ازهمه چیز ازهمه جا-گستره -متنوع  و وبلاگ عربی   من هنا و هناک) ازآنها بازدید فرمایید:  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در جمعه 22 دی 1391برچسب:,ساعت 1:15 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت